Det siger kunderne...

 

I mange år har jeg været så priviligeret at omgive mig med visionære kunder, hvis ydelser og produkter virkelig gør en forskel. Her er hvad nogle af dem siger om samarbejdet...

 

Vi sætter stor pris på samarbejdet med DAMgrafisk. Robert er for os snarere en kollega end en leverandør.

 

Vi fornemmer at han brænder for vores slot. Han har forstået stedets ånd og sjæl, og det afspejler sig i hans tilgang til opgaverne. Vi har lagt design og produktion af lækre specialtryksager i hans hånd, og han tager selv teten til spændende grafiske tiltag, det være sig annoncer, messemateriale, eller digitale opgaver.

 

Desuden løser DAMgrafisk design- og printjobs for vores søsterhotel i Østrig.

 

– Birgit Rojh, Direktionsassistent

 

 

Igennem en lang årrække har vi samarbejdet med DAMgrafisk omkring design, trykning og distribution af vores medlemsblad, Greenland Collector, samt flere af vores andre grafiske produkter.

 

Udover prismæssig konkurrenceevne er DAMgrafisk en ekstremt fleksibel og imødekommende leverandør, der aldrig kaster håndklædet.

 

– Pertti Frandsen, Filatelia Salgschef

 

 

Igennem 15 år har vi samarbejdet med DAMgrafisk. Roberts interesse og engagementet i vores virksomhed er altid intens og ærlig og det færdige produkt overrasker og imponerer os hver gang.

 

Sidst har DAMgrafisk skabt et anderledes, enestående og fantastisk iøjnefaldende produkt, som får os til, at skille os ud fra vores konkurrenter. Vi er meget begejstrede for, og stolte af, at kunne tilbyde vores kunder et reklameprodukt, der er så professionelt og anderledes, at det gemmes i skuffen og ikke i skraldespanden.

 

– Torben Rasmussen, Direktør

 

The Central & Eastern European Travel Retail Association is a trade association representing companies retailing duty free goods in the Eastern European region.

 

CEETRA asked DAMgrafisk to develop a website, that would reflect the purpose and image of the association, and be an efficient information tool.

 

CEETRA is very satisfied with the result and believe the website has a unique and attractive design and provide an easy and straightforward navigation. 

 

– Alan Bork, Board Member

 

 

Da Mikkelsen Electronics i sin tid havde brug for et nyt logo, faldt valget på DAMgrafisk efter en lang søgeproces. Og det har vi ikke fortrudt.

 

Robert mødte op med 3 komplette og kvalificerede ideer og udover vores nye logo kreerede han også skiltedesign og et ligatur. Det var ikke en del af opgaven, men noget vi blev utrolig glade for senere.

 

Jeg har siden arbejdet sammen med Robert på andre projekter og det har hver gang været en fornøjelse, hvor kemi og resultat går op i en højere enhed.

 

– Ulla Haberl, Marketing Manager

 

 

Vi bruger meget sarte farver i vores Brand-design og det er vigitgt at de altid fremstår rent og ensartet. Det forstod DAMgrafisk lige fra begyndelsen og leverer altid med stor respekt for vores kvalitetskrav.

 

Indimellem skal vi bruge materialer med meget kort varsel, og hér er DAMgrafisk altid flesikble. Vi får vores ting næsten uanset, hvor meget det haster.

 

– Ida Bille Brahe, Indehaver

 

 

DAMgrafisk producerer vores årsskrift på Køge Gymnasium. Robert er en fornøjelse at arbejde sammen med. Han forstår med det samme det signal, vi gerne vil sende, og der er en rigtig god kommunikation i gennem hele processen.

 

Robert forstår og lytter, har mange gode ideer, og er meget dygtig til at sætte alting op og finde den røde tråd. Vi endte igen ud med et MEGET flot årsskrift. Tak!

 

– Pernille Sine Carlsen, Kommunikationsansvarlig

 

Siden starten af nullerne har Intersec Security samarbejdet med DAMgrafisk omkring kommunikation og formidling af vores ydelser og værdier.

 

DAMgrafisk har en særlig evne til at møde os i vores ideer, forstå vores tanker og konkretisere dem i korte og effektive budskaber, der virker.

 

Vi benytter primært DAMgrafisk til offline produktioner og her værdsætter vi meget, at vores deadlines altid bliver overholdt.

 

– Poul Henrik Nissen, Partner

 

Uddrag af "Budskab, Bullshit & Bundlinje":

 

Jeg måtte vige pladsen til fordel for en lokal tekstforfatter, der diskede op med perler som:

 

"INGEN opgave er for stor, INGEN for lille!"

 

"Det er ingen hemmelighed, at vi lever af tilfredse kunder."

 

Jeg havde mødt min bullshit'ens overmand. For hvor stor en overraskelse er det lige, at en virksomhed lever af tilfredse kunder? Hmm... OG hvilken virksomhed spænder så bredt, at den seriøst kan påberåbe sig at INGEN opgave er for stor og INGEN for lille?

 

Har du brug for inspiration til at formulere jeres budskab, mission- eller vision-statement, så læs mit essay "Budskab, Bullshit & Bundlinje", der er mit bidrag til en visionær tilgang til kommunikation.

 

TEL (+45) 26 714 715

EMAIL

Rønnevej 9

DK 2680 Solrød Strand